Polityka reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.

Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

MOOSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Aleja Krakowska 87 lok. C22
05-555 Jabłonowo
woj. mazowieckie, Polska

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami zamówimy kuriera i odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. Pamiętaj przy tym, iż w takiej opcji, zgodnie z art 34. pkt 2 Ustawy z dnia 30 maja 2014 O prawach konsumeta, zwrócimy Ci jedynie różnicę w koszcie poniesionym fizycznie, a kosztem możliwie najniższej dostawy zwracanego produktu/ów do sprzedawcy tj. do firmy MOOSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą j.w.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl